Minullahan ei toki viikonloppuisen kuperkeikkalimun imemisen jälkeen ole varaa sanoa mitään, mutta sanonpa kuitenkin.
Miten tämän nyt muotoilisi…
ANTAKAA MINULLE ASE, NIIN MINÄ SAATANA TAPAN!
Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry ja yhteistyökumppaninsa Clear Channel Suomi Oy, Forma Publishing Group Oy, JCDecaux Finland Oy, IRC-Galleria/Klikki.com, Nokian Panimo Oy, Olvi Oyj, Oy Hartwall Ab, Oy Sinebrychoff Ab, Pop Media Oy, Sanoma Osakeyhtiö ja Seppo Koskinen Ravintolat Oy / SK Ravintolat, haistakaa nyt vittu!
Ja miksi haistattelen? Haistattelen tämän sivuston takia.
Jää hieman sellainen maku suuhun tuosta yhdestä pätkästä, että se on sen naisen vika, että tuli raiskatuksi. Että se pääsi vähällä, kun sai vain tippurin, mitä nyt tuli häpeällisesti raiskatuksi.
Mitä vittua tuolla videolla yritetään viestittää? Ei nimittäin kyllä nyt sanoma tavoittanut allekirjoittanutta, mikäli oli tarkoitus viestittää jotain muuta kuin “ähäkutti, oma vika”.
Jos oli päivä muutenkin paska, niin nyt vituttaa niin, ettei veri päässä kierrä. Vituttaa siksi, että sivustoilla vedotaan “vastuullisen alkoholinkäytön puolesta ääliökäyttäytymistä vastaan” ja samalla tekopyhäillään nuorille tytöille ja pojille että se on sen känniääliön vika, jos raiskatuksi tulee. Missä on näiden, oletettavasti aikuisten, mainostajien vastuu, kun nuorisolle tuputetaan tuollaista väitettä?
Mistä lähtien raiskaus on ollut uhrin vika?
En minä sitä kiellä, etteikö humalassa toikkarointi laittaisi nuorta tyttöä alttiiksi raiskaukselle, mutta ei se jumalauta ole sen tytön tai naisen vika.
SE ON VITTUPERKELEJUMALAUTA SEN RAISKAAJAN VIKA!
Jos ei ole lupaa saanut, niin se on sen raiskaajan vika! Raiskaajan! Ei sen tytön tai naisen, vaikka se olisi ollut miten kännissä, miten hutsusti pukeutunut, miten toosa vilkkuen persettään sen vitun Sedulan tanssilattialla keikuttanut!
Pörrö sanoi sen paremmin. Birdy sanoi sen paremmin.
Minä en osaa tätä tämän paremmin sanoa, sillä tuo kyrpä tuossa otsassani heikentää ajatusten jäsentelyä ja asiallista ilmaisua.

No siitähän piti oikein laittaa palautetta.
On se niin kovin kummallista, miten nämä vatipäät ideoijat luulevat, että vaikuttaakseen nykynuoriin (nykyihmisiin wat’evö) pitää informaation olla kuin löisi tiiliskivellä naamaan. Huonoa makua ja vielä huonompaa arvostelukykyä kampanjoinnilta. Shokkiarvo on mitätön verrattuna niihin muihin arvoihin, mitä tämä mahtava kampanja tarjoaa.
voi elämä.
Comment by Annikki — August 27, 2007 @ 2:44 pm
erittäin samaa mieltä olen kanssasi asiasta kenen syy on ja mikäkin, mutta en sinänsä ymmärrä, mikä noin kimpaannuttaa, kun itselleni ei mikään noissa videopätkissä viestittänyt siitä, että olisi tapahtunut raiskaus.
kai sen jokainen sitten näkee omalla tavallaan.
minä näin siinä mahdollista isottelua, lyömistä, sammumista housut kintuissa, rattijuopoksi ryhtymisen uhoa ja huonojen bileiden jälkeistä sekasortoa ja morkkista, mutta ei, en nähnyt raiskausta.. missä kohtaa sinä näit?
toisaalta on aika huolestuttavaa, että joillekin (en tiedä kuinka monelle, varmastikin monelle) jää ko. “mainoksesta” täysin vääränlainen mielikuva.
eli juuri tuo, että oma vika lällällää. huolestuttavaa todellakin.
Comment by annareetta — August 27, 2007 @ 2:50 pm
öö.. näin pörrö-linkistä kuvan ja paremman selostuksen ja se valaisi enemmän asiaa.
kyseistä videopätkää en kuitenkaan löytänyt enää mistään, josko se olisi poistettu jo? onkohan siitä tullut niin paljon palautetta?
nämä kaksi videota, jotka näin olivat lähinnä sumuisia ja kuorsausta täynnä. mies makaa ammeessa käsi paketissa ja nainen eteisessä housut nilkoissa.
eli pyörrän puheeni siltä osin, että olemme nähneet kaiketi eri videot.
Comment by annareetta — August 27, 2007 @ 2:59 pm
Ko. videopätkä on edelleen siellä, kävin katsomassa ennen Turistille tuloa ja olin kyllä yhtä puulla päähän lyöty näistä “Noloa? / Ei?” vaihtoehdoista. Voi juutaksen pylly.
Comment by Nina — August 27, 2007 @ 3:33 pm
annareetta, kun kuljettaa hiirtä sen ensimmäisen tarjottavan pätkän päällä, löytyy neljä kohtaa joita klikata. Näin löytyy myös tuo kohua herättänyt pätkä.
Comment by destina — August 27, 2007 @ 4:21 pm
Kenensyy
Kännissä olet ääliö- nettisivusto ottaa aika rajulla kädellä kantaa siihen, kenen vika on jos pari miestä raiskaa kaatokännissä olevan naisen.
Sivuston takana ovat tuottajana Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry ja yhteistyökumppan…
Trackback by Ihan kiva elämä — August 27, 2007 @ 4:43 pm
Kenensyy
Kännissä olet ääliö- nettisivusto ottaa aika rajulla kädellä kantaa siihen, kenen vika on jos pari miestä raiskaa kaatokännissä olevan naisen.
Sivuston takana ovat tuottajana Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry ja yhteistyökumppan…
Trackback by Ihan kiva elämä — August 27, 2007 @ 4:44 pm
Jos tuon kliksuttelee läpi, niin ei siinä hyvällä tahdollakaan saa aikaiseksi sitä raiskausta.
1. Nainen kävelee ihan omin jaloin - ennemmin nämä kaksi miestä tai poikaa horjuvat ja ottavat tukea naisesta. RAAHAAMINEN on reilusti yliammuttu termi.
2. Aamulla(?) nainen on itse ylhäällä - ja sängyssä on kaksi alastonta miestä tai poikaa. Liekö pojat edes hengissä, josko nainen onkin ne tappanut kännipäissään hekumallisen aktin jälkeen. Sitähän emme tiedä.
Eli missä on se RAISKAUS? Muuallakin kuin hätäisesti mörköjä näkevien päässä?
Oikeasti hei… Klikkailkaa tuo juttu läpi - ja miettikää sanomaa uudestaan.
Tuli vaan sukupuolitauti, kun örvellettiin kännissä ilman kumia. Olisi voinut käydä pahemminkin -> olisi voinut tulla AIDS tai sitten olisi voinut tulla vaikka raiskatuksi.
Comment by Missä on se raiskaus — August 27, 2007 @ 6:29 pm
Nainen makaa vatsallaan sängyssä liikkumattomana kun kaksi miestä riisuu hänen vaatteitaan. Siinä se raiskaus on.
Comment by sea — August 27, 2007 @ 8:23 pm
Oletkos sea koskaan kuullut termiä “lahna”?
Comment by Merielukka — August 27, 2007 @ 8:29 pm
mun täytyy kyllä sanoa, että en minäkään näe tuossa kuin kolme ihmistä harrastamassa äärimmäisen humalaista kimppaa ja sellaistahan sattuu nyt piireissä kuin piireissä.
ja tuo on tosiaan vain kuvitteellinen pätkä, josta periaatteessa voi päätellä mitä vain. esim. että kaikki sammuivat ennenkuin saivat vaatteet kokonaan pois tai ihan mitä tahansa vastaavaa.
sea: what? ai se määrittelee raiskauksen? ajattelepa sitten vaikka äitejä ja isejä, jotka riisuvat nukkuvalta lapseltaan vaatteet? tai etkö koskaan ole itse avustanut ystävältä tai puolitutulta tai poika-/tyttöystävältä tai joltain pois vaatteita toisen ollessa humalassa?
minä olen monet kerrat. olenko raiskaaja?
ovatko äidit ja isit pedofiiliraiskaajia?
jos makaan lattialla mahallani ja riisun esim. rintsikkani, raiskaanko itseäni?
en sitten tiedä kuinka läheisesti raiskaus on koskettanut ja kenenkin teidän elämäänne ja näettekö videon ehkä eri tavalla kuin minä, jonka elämää raiskaus ei ole missään muodossa koskettanut. en myöskään tarkoita tätä lausuntoa puolustukseksi raiskausta kohtaan. ihmiset vain nykyään reagoivat kaikkeen jotenkin niin äärimmäisesti,en tiedä miksi.
ei saa tukistaa lasta eikä suukottaa, jos tukistat olet kauhea hakkariperheväkivaltatapaus, jolta pitäisi leikata kädet ja jos pussaat, olet joku pedofiili, jolta pitäisi leikata jokainen uloke.
keep it simple, hyvät ihmiset.
Comment by annareetta — August 27, 2007 @ 9:26 pm
Komppaan Annareettaa. Tuosta videosta puuttui minusta juuri se kriittinen kohta jonka jotkut sinne nyt näyttävät kuvittelevan väliin (oman kokemuksen perusteella?).
Comment by taivaansusi — August 27, 2007 @ 10:25 pm
Tarkennetaanpas vähän….sammunut nainen makaa sängyllä vatsallaan, kaksi miestä riisuu häntä ja seuraavassa kohdassa puhutaan tippurista kahden miehen maatessa alasti sängyssä. Tämä tippuri viittaus ja alastomat miehet antaa olettaa, että on tullut harrastettua seksiä ja tämän myös kampanjan yhteistyökumppani Pörrin sivuilla vahvistaa. Näin ollen minun pieni järkeni sanoo, että sammunutta naista on pantu. Eli suomeksi raiskattu.
Ja jos se äiti tai isä joka lastaan riisuu miettii tippuria jonka mahdollisesti tartutti/sai lapseltaan niin asiat ei ehkä ole ihan kunnossa.
Lahna on tuttu sana minulle, mutta lahnatkin yleensä liikkuvat hieman.
Comment by sea — August 27, 2007 @ 10:30 pm
“SE ON VITTUPERKELEJUMALAUTA SEN RAISKAAJAN VIKA!”
Ooh, rakastuin äsken tähän blogiin
Comment by Hotbottoms — August 27, 2007 @ 10:36 pm
“En minä sitä kiellä, etteikö humalassa toikkarointi laittaisi nuorta tyttöä alttiiksi raiskaukselle, mutta ei se jumalauta ole sen tytön tai naisen vika.”
No ei vika mut voishan sitä vähän katsoo mitä tekee. Känniääliöiden raahaaminen kämpille kännissä voi johtaa känniseksiin. Tätähän se Marja Vuentokin sanoi että ladies please, onhan teillä oikeus vetää perseet ja lähteä Kaisaniemeen keimailemaan, mutta järjen käyttökin on sallittua.
Tätä tolla kamppiksella kai koitetaan viestittää.
Comment by Jaaha — August 27, 2007 @ 10:55 pm
Taisit antaa ihan omat merkityksesi tuolle valistusvideolle. Ei kai siinä missään kohtaa sanottu että raiskatuksi tuleminen on oma vika. Siinä sanottiin että kun pikkuinen tyttö toikkaroi umpijurrissa kämpille kahden puolitutun tutun kanssa ja tulee siellä raiskatuksi tai muutoin hyväksikäytetyksi, on pelkän tippurin saanti vaihtoehto paremmasta päästä. Tarjolla on myös se että samalla kun raiskataan pakoputkeen, hakataan päätä työntöjen tahdissa kivilattiaan, pistellään kurkkuun jollain terävällä, jätetään panon jälkeen puolialasti hankeen, tartutetaan HIV tai kutsutaan 17 parasta kaveria koeajolle samalla kertaa, jne… jatka ällötysten listaa itse. Mielestäni tuossa ei missään kohtaa sanottu että “oma vikasi, sinut raiskattiin”. Siinä kyllä vihjattiin että omalla käytöksellä voi vaikuttaa jonkin verran siihen joutuuko vaaratilanteisiin ja onko siinä kunnossa että tiedostaa olevansa joutumassa vaaraan.
Comment by Arvo-Pentti — August 27, 2007 @ 11:12 pm
Mää luin ensin nämä kommentit ja lähdin sitten ko. sivustolle kiihtyneenä etsimään, että missä se raiskaus on. Näin humalaista kimppakivaa. Ehkä näimme eri videon.
Comment by Annu — August 27, 2007 @ 11:13 pm
Samaa mieltä Jaahan kanssa. Enkä nähnyt kuvasarjassa raiskausta, vaan yhden melko tavallisen seurauksen liiasta humalasta: seksiä tuntemattoman kanssa -illalla niin kivaa, aamulla niiiiiiiiin sitä…
Comment by Niinpä — August 27, 2007 @ 11:22 pm
Minä kyllä piru vieköön väitän, että jos joku -vaikkakin miten minun kotiini rahaama- mies harjoittaisi minun kehoni kanssa sukupuoliyhdyntää kun makaan sammuneena tahi muuten tiedottomassa tilassa, siinä on kyllä tapahtunut pesunkestävä väkisinmakaaminen. Sitä ei miksikään muuksi mun kännini tila muuta.
Comment by Webs — August 28, 2007 @ 2:08 am
Se on niin vaikeaa nykypäivänä valistaa naisia yhtään mistään, kun ollaan kirkumassa heti siitä miten taas tehdään jotain, joka ei ole prinsessojen mieleen. Jos minä joudun sen päivän näkemään, kun naisille ei saa sanoa että; “ei kannata ihan sammumispisteessä vieraiden matkaan lähteä”, niin silloin asiat on tosi huonosti, eikun hetkonen sehän päivä on jo. On siinä muitakin vaaroja kuten raiskaus, mutta koska se on yksi vaara niin miksi se pitäisi jättää mainitsematta.
Klikkailin tuon läpi, ja se on ihan terve herätys sille että kännissä sinä olet helppo kohde, epäilemättä useat tuon raiskaukseksi mieltävät. Mutta se että se oli uhrin vika, on ihan heidän oma ajatuksensa.
Comment by Russ — August 28, 2007 @ 3:02 am
Luin ton Birdyn jutun ja mielestäni moponsa on jälleen kerran karannut aika pahasti käsistä. Tälläistä matskua sieltä taas löytyy:
“Asennetta, jonka mukaan TYTÖT OVAT ITSE VASTUUSSA siveydestään ja koskemattomuudestaan - heidän tulee itsensä sitä suojella ja varjella, ja jos kännin takia varjelu pettää, on heidän OMA VIKANSA, että tulevat raiskatuiksi. Oi-voi ja mitäs menit juomaan viinaa!
Mitään vastuuta ei näyttäisi olevan raiskaajapojilla. Raiskaus on aina tyttöjen omaa tyhmyyttä. Hehän kännin myötä suorastaan sallivat itsensä tulla raiskatuiksi: pojat vain käyttävät tilaisuutta hyväkseen, ei sen pahempaa - tytöt antoivat tilaisuuden, joten ei poikia voi syyttää!”
Olenkohan jotenkin sokea, kun minä en mitään tuollaista näissä tietoiskuissa nähnyt? Paitsi tietenkin sen, että kännissä kannattaa olla varovainen (ja tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin - on siellä sivuilla miehillekin suunnattu osio).
Comment by Jaaha — August 28, 2007 @ 11:13 am
Kampanja ei ole onnistunut, mutten tekisi siitä mitään naiskysymystä.
Jos juo itsensä känniin ja tulee hakatuksi/raiskatuksi/ryöstetyksi(sukupuolesta riippumatta), ei se ole oma vika, paitsi että osittain on.
Jos tietää, että kännissä ei ole mahdollisuuksia suojella itseään, miksi törppöillä? Itse toivoisin, että järkeä nuorison päähän takoisi joku muu kuin mainostoimisto, mutta tämmöstä tää on.
Comment by Sari — August 28, 2007 @ 1:08 pm
Minun mielestäni tämä on juuri siitä hyvä kampanja, että tässä ihan ravistellaan asioita. En usko että mainostoimistolta on mennyt ohi se, miten tuota tapausta voi tulkita, vaan se on jätetty tarkoituksella huomiota herättäväksi.
Jos ei vanhemmat kotona tai koulu, niin ikävä kyllä mainostoimisto.
Tästä tullaan tekemään iso naiskysymys, voin jo kuulla samppanjapullojen poksahtelun naistutkimuslaitoksella.
Comment by Russ — August 28, 2007 @ 1:16 pm
Minä en ole tekemässä tästä mitään vitun nais- tai muutakaan sukupuolikysymystä. Te teette sen ihan itse. Se on ihan yks paskan maku mulle, onko se raiskattu sitten nainen vaiko mies, yhtä kaikki se on brutaalia seksuaalista väkivaltaa, jos ei lupaa ole annettu suoraan. Kännin takia tai muutoin.
Comment by turisti — August 28, 2007 @ 1:37 pm
“Se on ihan yks paskan maku mulle, onko se raiskattu sitten nainen vaiko mies, yhtä kaikki se on brutaalia seksuaalista väkivaltaa, jos ei lupaa ole annettu suoraan.”
Mistä sinä nyt oikein päättelet, ettei videon nainen olisi lupaa antanut? Vai onko se niin, että jos nainen antaa luvan kännissä niin tämä ei pidäkään kutiaan? Pitäisikö miehillä siis olla aina alkometri mukana? Vai pitäisikö naiset asettaa holhouksenalaisiksi, jos terveen järjen käyttöä promosoiva tietoisku saa aikaan noin raivoisan vastareaktion?
Comment by Jaaha — August 28, 2007 @ 1:42 pm
Nyt on kyllä joitakin raiskattu henkisesti.
Yritellään tässä känniääliökampanjalla varoitella, että “ihan oikeesti voi sattua erilaisia juttuja”. No ei - siskot huutavat kuorossa “RAISKAUS!! - VIRALLISESTI TUEATAAN RAISKAUSTA!!!!”
Eli siis mitä pitäisi tehdä? Todeta, että kännissä ei tapahdu mitään? Vai siis mitä tällä kohkauksella oikein haetaan?
Näyttää siltä, että on lapsi, pesuvesi ja koko pesuvati mennyt tässä jutussa. Eli koko alkuperäistä juttua ei nyt oikein tajuta - tai sitten haluta tajuta. (Tai ehkä tajutaan, mutta on jo kaivauduttu poteroihin, eikä voida myöntää, että hätiköitiin hieman…)
Minusta siellä on hyvin käyty myös miehen niinkuin naisen puolella kaikenlaisia kännisekoiluja. Yksi niistä on tuollainen seksikohellus. Siitä ei pysyt sanomaan yhtään suuntaan tai toiseen mitä siinä tapahtuu, liikkuuko joku (nehän on stillikuvia!), sanooko joku “juu” vai sanooko joku “ei!”.
Kaikki tämä on vain jokaisen katsojan päässä omana tulkintana. Joten kyseessä lienee joillekin henkinen raiskaus.
Comment by Henkinen raiskaus — August 28, 2007 @ 2:41 pm
Tuskin meistä kukaan on eri mieltä siitä, että videon nainen on idiootti juodessaan itsensä tuollaiseen kuntoon. Vai? Se mistä minä en pidä on “jos sait tippurit pääsit vähällä” kun nainen on mielestäni raiskattu. Tietenkin sitä altistaa itsensä hyväksikäytölle jos on tuhannen tuiterissa eikä semmoinen kannata! Järkevä tyttö välttyisi tuolta, mutta tarkoittaako se, että idiootin saa raiskata?
Comment by sea — August 28, 2007 @ 3:46 pm
“Jos sait tippurin, pääsit vähällä” on aika vaikea lukea niin, että joo, pahinta on sukupuolitauti, ei se, että on raiskattu.
Minusta se on yksinkertaisesti selvä viittaus siihen, että umpikännissä on jopa henki vaarassa; sairastuminen on siihen verrattuna pientä.
Hm, raiskaus on yleensä naisiin kohdistuva rikos, siksi siitä elämöiminen tekee tästä naisasia-keskustelun.
Mieleen tulee hämärästi joku rattijuopumuskampanja, jossa näytettiin kolariuhreja. Tämä kampanja on mielestäni vastaava; shokki voi olla tehokas viesti, mielestäni välttämättä ei.
Mutta tärkein shokkivaikutuksen etu tiedottamisessa on se, että asiasta puhutaan, ja siksi taidankin pyörtää mielipiteeni kampanjan onnistumisesta.
Comment by Sari — August 28, 2007 @ 5:01 pm
Turisti, sä olet nero!
Comment by marissalei — August 29, 2007 @ 1:20 am
En ole nähny ko. videota, mutta luin siitä eilen täältä ja tänään sitten Metrosta, kun siellä kyseltiin joltain ko. videosta vastuussa olevalta tyypiltä, että mitäs tämä tämmönen meininki on kun raiskattua syytetään raiskatuks joutumisesta. Siinä sanottiin, että ei siinä suinkaan edes tapahdu raiskausta, kunhan vaan halutaan näyttää miten voi käydä jossain jatkoilla. Tarkotus on voinu olla harrastaa vaikka mitä vaikka ihan kaikkien osapuolten mielestäkin, mutta homma päättyy siihen että kaikki sammuu ja se siitä sitten. Mutta kuten sanottu, ite en oo videota nähny.
Comment by Pöpskä — August 29, 2007 @ 9:25 am
Sea: “Järkevä tyttö välttyisi tuolta, mutta tarkoittaako se, että idiootin saa raiskata?”
Kyllä. Juuri tuota tällä kampanjalla ajetaan takaa. Olet sisäistänyt viestin täydellisesti.
Comment by Jaaha — August 29, 2007 @ 1:20 pm
Tälläinen viesti siitä mielestäni välittyi. Nyt kun tippuri-teksti on vaihdettu mielikuva hieman lievenee, mutta edelleen jää vähän vaivaamaan oliko vika kännisen naisen.
Comment by sea — August 29, 2007 @ 2:48 pm
Ette te oikeasti voi olla noin tyhmiä.
Comment by Russ — August 29, 2007 @ 6:38 pm
Niin, Russ, sinähän ainakin annat kaikille äärimmäisen älykkään kuvan itsestäsi omassa blogissasi.
Pata kattilaa.
Comment by turisti — August 29, 2007 @ 7:00 pm
Jaksan aina vain hämmästellä näitä “onko se muka naisen vika jos sammui”, itse asiassa se on naisen vika jos sammuu viinaa otettuaan, ja se krapula aamulla on myös naisen vika. Mutta se ei ole naisen vika, jos joku käyttää häntä hyväkseen. Eikä se tee siitä naisen vikaa, jos valistuskampanjassa kaikkia esimerkkejä kutsutaan känniääliöiksi tai sanotaan että “olisi voinut käydä huonomminkin”.
Olen vain turhautunut kun tällaiselle valitukselle on ihan oikeaa tilausta, sitten kun sellaista tulee, niin sitä aletaan teilaamaan ihan surutta tällaisen vuoksi, vieläpä niiden toimesta joiden pitäisi olla naisen turvallisuudesta kiinnostuneita. Ei hyvin mene.
Comment by Russ — August 29, 2007 @ 7:17 pm
Valistukselle siis. Mitä tulee minun julkisivuuni, niin olen hyvin perillä tuosta.
Comment by Russ — August 29, 2007 @ 7:19 pm
Katsos vaan, kamppishan toimii, kun jengi kelailee asioita ihan omilla aivoillaan. Se lienee tekijöiden tarkoituskin.
Eihän tuo ole mikään kannanotto minkään mielipiteen puolesta. Vai pitäisikö siinä sanoa isolla, että “juo vaan, se on raiskaajan vika.”
Ei rikos voi olla uhrin vika, sanoohan sen jo järkikin. Sen sijaan jokainen voi ihan omilla toimillaan pienentää todennäköisyyttä joutua rikoksen uhriksi.
Comment by Antti — August 29, 2007 @ 8:50 pm
Et anti mennä vaan vaikka olisi virheitä täynnä kun nyt kerrankin joku viitsii tehdä jotain?
Enkä usko edelleenkään, että kukaan haluaa koko kampanjaa teilata, vain ne vääristyneet kohdat oikoa. Mustan ja valkoisen välissä kun on myös harmaa. Ja eikös tässä juuri olla naisen asialla kun yritetään syyllistää raiskaaja raiskatun sijaan?
Comment by sea — August 30, 2007 @ 4:09 am
“Et anti mennä vaan vaikka olisi virheitä täynnä kun nyt kerrankin joku viitsii tehdä jotain.”
“Virheitä täynnä” on hieman, sanoisinko, hysteerinen ilmaus tässä yhteydessä. Mutta tuossahan edellä taisi jo tullakin nimimerkki Antilta se feministien unelmakampanjan slogan jo valmiiksi.
Comment by Jaaha — August 30, 2007 @ 10:48 am
Sea: “Nainen makaa vatsallaan sängyssä liikkumattomana kun kaksi miestä riisuu hänen vaatteitaan. Siinä se raiskaus on.”
Siinähän tuo seisoo tuo feministinen ihannemääritelmä raiskaukselle. Oleellista on siis vatsallaan makaaminen ja liikkumatta olo ja se että makaaja on nainen -> raiskaus.
Jos tuollainen feministinen raiskausmääritelmä saa laajemmaltikin kannatusta ei voi muuta sanoa kuin että hulluksi on tämäkin maailma mennyt.
Comment by Jape — August 30, 2007 @ 8:13 pm
Sea: “Tarkennetaanpas vähän….sammunut nainen makaa sängyllä vatsallaan,”
Mistä muuten näet, että kyseesä on sammunut nainen?
Sea: “kaksi miestä riisuu häntä ja seuraavassa kohdassa puhutaan tippurista kahden miehen maatessa alasti sängyssä. Tämä tippuri viittaus ja alastomat miehet antaa olettaa, että on tullut harrastettua seksiä ja tämän myös kampanjan yhteistyökumppani Pörrin sivuilla vahvistaa. Näin ollen minun pieni järkeni sanoo, että sammunutta naista on pantu. Eli suomeksi raiskattu.”
Huonoa suomea sinulla!
Missä kohden näit, että sammunutta naista pantiin? Mitä järkesi sanoo tähän?
Jos käyttää yhtä vilkasta mielikuvitusta, kuin mitä sinulla tuntuu olevan, voi, jos tahtoo, nähdä että nainen onkin käyttänyt miehiä seksuaalisesti hyväkseen. Miehet makaavat “tiedottomana” sängyllä, onko nainen kolkannut heidät? Vai kenties jopa tappanut? Hyväksyykö järkesi tällaisia vaihtoehtoja?
Entäpä jos miehet
Ja jos se äiti tai isä joka lastaan riisuu miettii tippuria jonka mahdollisesti tartutti/sai lapseltaan niin asiat ei ehkä ole ihan kunnossa.
Lahna on tuttu sana minulle, mutta lahnatkin yleensä liikkuvat hieman.
Comment by sea
Comment by Jape — August 30, 2007 @ 8:21 pm
Sori, jäi tuon Sea:n viestin loppuosan kopio tuohon viestiini, eli
Entäpä jos miehet…
ja siitä alaspäin ovat Sea:n viestiä
Comment by Jape — August 30, 2007 @ 8:23 pm
Mistä sinä nyt oikein päättelet, ettei videon nainen olisi lupaa antanut? Vai onko se niin, että jos nainen antaa luvan kännissä niin tämä ei pidäkään kutiaan? Pitäisikö miehillä siis olla aina alkometri mukana?
Jaaha: Mitkään mittarit eivät mittaa sitä asiaa,
että raiskaavilla miehillä on yleensä naista halveksiva persoonallisuus ja jonkinlainen empatiavaje.
Lue vaan jatkossakin niitä sarjakuvia!
Comment by marissalei — August 30, 2007 @ 10:44 pm
“Mitkään mittarit eivät mittaa sitä asiaa,
että raiskaavilla miehillä on yleensä naista halveksiva persoonallisuus ja jonkinlainen empatiavaje.”
Olen sanaton.
Comment by Jaaha — August 31, 2007 @ 12:39 pm
No niin, tämä keskustelu on loputtoman hedelmätön.
Mikäli haluatte jatkaa, siirtäkää se omiin blogeihinne tai minne tahansa muualle.
Tämän kommentin jälkeen tulen armotta poistamaan kaikki kommentit, olivatpa ne puolesta tai vastaan.
Comment by turisti — August 31, 2007 @ 2:23 pm